Sunday, March 20

..-. .. -. ..-. .. -. .- .-. . ..-. .. -. .- ... -

åh, jag har haft en sån fin helg.
jag väntade mig att få vänta länge på Valle i fredags, och låg nerbäddad i sängen med en film när jag fick ett sms att han var påväg hem. Jag upptäckte att jag hade tio minuter på mig innan bussen gick och slängde ihop lite grejer och ilade ner till bussen ^^

Hos Valle blev det mys och god mat och Bones och så gjorde vi en inte jättelyckad kaffeglass :) och vi vaknade tidigt igår till sol och blå himmel, vi låg på en säng i solen och blev varma en bra stund innan frukost. Sen satte vi igång med en ny omgång glass, hallonglass som blev väldigt lyckad :) fick goda pannkakor med god glass till lunch, och så bakade vi maffiga apelsinmuffins med choklad i som också blev väldigt lyckade :) och så blev det promenad, mer god mat och film, Narnia, fast vi blev väldigt trötta på slutet ^^

Dagen blev också en ganska tidig vakning, tio-snåret och lika fint väder :) vi satt ute i solen och löste korsord och sånt i nästan två timmar, det stekte skönt på hela mig som var alldeles svart, en av fördelarna med att ha mycket svarta kläder, man får en varmare vår ;) och Valle spelade bilspel vilket fick mig att minnas tillbaka till yngre år när det spelades mycket bilspel här hemma, fina tider :) och så grillades det! sjukt gott var det! och sen blev det lite gosande med min älskling tills jag skulle övningsköra hem.

Träffade Ida en snabbis och nu blir det choklad-te-plugg och sånt resten av kvällen.

sånt här kan vi ha för oss när vi inte har annat för oss (a)
ja, jag vet vad det betyder, och nej, det var inte så svårt att gissa ;)
























En finfinfin helg med mycket mys och fin kvalitetstid, och vi är som gjorda för varann, känns det som, för då och då slår den där känslan extra starkt att jag tycker så sjukt mycket om honom att jag vet inte vad, den där känslan av att vilja vara med någon föralltid och alltid ha en hand att hålla och en famn att finnas i, han gör mig så lycklig <3

No comments:

Post a Comment