Sunday, March 6

what's an adventurer to do,

Hej! nu är helgen nästan slut, och vad gör jag? Sitter framför datorn och mys-slappar, har nån film och nån bok men inget plugg :) Igår på bion såg vi Sanctum 3D, första filmen jag sett i 3D! Den var bra, dock var det ett par lite onödiga äckliga tillfällen :P men den var helt okej! och det var mycket trevligt :) fick en bild på Ida i de otroligt snygga 3D-glasögonen, vet dock inte om jag har tillstånd att publcera den ;)

Sen drog Valle och jag oss tillbaka till mig, kollade på ett avsnitt av Vampire Diaries, jag hade en dålig känsla och en vacker pojkvän och det slutade med prat och mys och vackra ord, insomnande i varandras armar och även fast det var efter tolvslaget räknar jag det ändå till vår niomånadersdag som var så fin, precis så fin som våra hjärtan.

Vi tog sovmrogon idag, dock hade jag problem med att somna om efter att mormor ringt och väckt mig för att gratulera på min namnsdag (!), så när jag efter en stund gett upp tassade jag upp och fixade lite frukost på sängen till mig och Valle :) och sen hann vi inte mycket mer innan han skulle iväg, men han har gett mig en helg som nog är den nästa finaste helgen, en vacker trekvartalshelg och ännu några minnen som kommer att sitta djupt rotade. Jag älskar dig <3

(lite bilder från gårdagens vårpromenad, vi hittade ett magiskt trollspö
som jag förundrades över och kände lycka)




och idag när jag kom hem från lite modellande hos Ella, vad ser jag?
helgens solsken har lockat fram snödroppar i trädgården.!
Är det vår nu? På riktigt?



I'd walk through hell for you
let it burn right through my shoes,
these soles are useless without you

No comments:

Post a Comment