Saturday, June 26

hours

M i d s o m m a r - 1 0
(en av de bästa)
Åkte hem till Emmy vid halv sju ungefär, och väl framme började vi att fixa mat :) mycket snack också :), längesen vi sågs var det! Det blev grillat, nypotatis och sallad, mycket gott och jag tycker faktiskt att det var väldigt bra gjort av oss! Tiden flög fram och klockan var plötsligt elva, och då gav vi oss av till en sjö för midsommarbad. Vattnet var heltokej när man vant sig som tur var, och var i princip varmare än det var uppe på land ^^ När vi fått på oss torra kläder och kommit tillbaka till huset igen tog vi ut filtar och värmeljus och åt jordgubbar och glass på verandan, mysmys! och resten av kvällen var också hur mysig som helst, dock funkade tyvärr inte filmen vi hade tänkt se, men det löstes på annat sätt!

Imorse sov vi till elva, sen blev det frukost innan vi begav oss iväg mot stenbrottet/hålan för bad :) lite kallare i vattnet, men som vanligt vande man sig fort, och vi var i en stund. Det var ganska molnigt till och från, men på en filt mitt i gräset blev det ganska varmt ändå. det var väl ungefär en sammanfattning av det mesta av det vi hittade på, men hade sjukt kul, som alltid med Emmy<3

Jag åkte hem strax innan fem, åt mat, och somnade i soffan, var så sjukt trött att jag hade kunnat fortsätta sova ända till morgondagen tror jag, om jag inte hade släpat mig upp för att göra lite vettiga saker och därefter bli övertalad att gå till Emmas place där hon och Ida satt , så det blev en bra kväll ändå :)

nu ska jag snart sova, är dock lite piggare nu, men nu är det bara timmar kvar, weii :)




Strike up the band and
make the fireflies dance-
silver moon's sparkling,
so kiss me

No comments:

Post a Comment