Monday, June 28

what's left.

tre dagar kvar.
Igåreftermiddag kom Valle hem till mig :) det var fint väder, så vi bestämde oss för att vara ute resten av dagen, och det blev att vi åkte till Aspö, promenerade en bit dit jag &mitt söta tjejgäng brukar cykla, och där blev vi kvar ganska länge, och jag kunde såklart inte låta bli att ta lite bilder, det är ju trots allt mitt favoritfotoställe -utom möjligen Paris.

Därefter blev det subway, och sen film resten av kvällen. jag sov såklart dåligt hela natten, men är inte så farligt trött ändå. Vid elva ungefär gick vi upp för frukost, sen blev det att cykla ner till Saltö och bada, det var ganska kallt i vattnet, men varmt i solen och vi blev kvar till för en stund sen.

Känns sjukt att det bara är tre dagar kvar tills jag åker (sjövärnskåren först) ,känner mig inte alls förberedd. Men det ska väl gå det med.. har dock fortfarande inte fått någon packlista eller dylikt inför Canada, får väl hoppas att jag får det på onsdag iallafall.

För övrigt är det bra, allt är bra och det är fint. finfint.


Piren

Valle :)


söt smiley jag hittade i sten"tornet" :)



I'm running and not quite sure where to go,

No comments:

Post a Comment