Thursday, September 2

I Lurve You,

finaste torsdagen,.
började klockan åtta med Britt-Inger-information, inget vi inte redan visste. Därefter blev vi introducerade för vår nya mentor, som verkar vara en trevlig ung tjej :) och det blev caféfika, diskussion om spexfoto, och så Glassiären. jag som skulle spara pengar, nu flyger de åt alla möjliga håll. efter att ha suttit med klassen och våra två mentorer utanför Glassiären och blivit måttligt nedkylda (jag ska nog börja med min halsduk snart) så gick jag och Emmy tillbaka till skolan, och efter en liten stund kom Valle också :)

vi blev kvar ett tag, satt och myste i den stora gröna soffan som nu finns nere i källaren på skolan, och hade riktigt trevligt tills vi tyckte det var dags att gå och fika. Efter en kort promenad blev det te- &kaffedrickande på Lennarth's, kvalitetstid och mycket pratande, det var riktigt fint. och en stund innan min älskling skulle med bussen så gick vi en runda genom stan, jag visade den fina ringen som jag vill ha, och Valle köpte en present som jag ska få på söndag - mitt samvete och beundran/lyckokänslor, eller vad det nu var, utkämpade en blodig strid i mitt hjärta och huvud och jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av mig själv. Som tur var har jag en pojkvän som kan hålla mina fötter kvar på jorden, fastän mitt huvud är i himlen, och mitt hjärta, ja det är alltid i en annan värld. En värld väldigt lik vår, fast med väldigt utsorterat urval av människor, och ett hus där det bara bor vi två.

och jag får etthundratrettioen vackra ord från den vackraste killen som finns, och jag blir så hänförd, ordlös, mållös, handlingsförlamad och you take my breath away på samma gång och jag kan inte ens uttrycka allt jag vill och känner och tycker som säger att du är så otroligt underbar och jag älskar dig <3


det känns ungefär,




she says, you've got the best beating heart in the world,
and it makes her want to twirl around until she hits the ground

No comments:

Post a Comment