Friday, December 24

The final truth .

Året som gått:

[x] du har hittat ny musik du gillar
- en massa! Främst tack vare Valle tror jag, som utvecklat min musikstil/smak lite :)
[x] du har fått nya kompisar
- Canada. Behöver jag säga mer?
Sen kan jag ju nämna att andra festivaler och resor har gjort att jag blivit bättre kompis med en hel del :) och lärde känna ett par!

[x] du har varit utomlands
- Paris & Canada. Sjukt underbart! Första två platserna på min önskereslista :)
[x] du har varit ledsen
- Det är väl nästan oundvikligt. eller?
[ ] du har velat dö
- Nej, inte så ledsen ^^
[x] du har varit glad
- Inte egentligen. Sjukt jävla lycklig hade vart mer passande.
[ ] du har känt dig sviken
-Nja, inte riktigt..
[x] du har känt som att ingen har sett dig
- Fast det hör egentligen mer till förra året.
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
- Nej, jag måste nog fortfarande påstå att jag inte kan slå mitt datorsittande under högstadiet. Även fast jag har bloggat mer än nånsin det här året!
[ ] du har skrivit en låt
- Haha, nej det var ett tag sen jag försökte mig på nåt sånt! (Lär nog aldrig göra det igen för den delen)
[ ] du har känt hat
- Nej. Jag har med största sannolikhet tänkt att någon är helt jävla dum i huvet. Men den tanken har också hängt samman med tanken att någon inte är värd att lägga så mycket energi på, det är bättre att inte bry sig.
[x] du har känt att någon tagit dig för givet
- När man bårkar med någon eller känner att de inte litar på en, typ.
[ ] du har varit i slagsmål
- Haha nej, men jag väntar tålmodigt på den dagen jag får utdela en riktig bitchslap!
[ ] du har varit sjuk
- Nä, bara en liten förkylning som gav mig träningsförbud ett par dar :)
[x] du har bråkat med din förälder
- Ingen tvekan om saken. heh
[x] någon har sagt att du är snygg
- hihi <3
[ ] du har bråkat med din älskling
- Vi har klarat oss änsålänge <3
[ ] du har strulat med en främling
- ...jag kan inte direkt påstå att vi var främlingar, även om vi inte hade hunnit lära känna varandra jättebra ännu (a)
[ ] du har strulat med en av samma kön
- Nej...
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
- Det kommer jag aldrig någonsin att klara mig undan,
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
- Inte mycket att tillägga,
[ ] du har kallat någon hora/slampa
- Inte riktigt min grej alltså :p
[x] du har pissat utomhus
- Säger bara en sak, Sjövärnskåren...
[ ] du har däckat
- Har jag faktiskt inte lyckats!
[ ] du har slagit någon
- Nae. inte på allvar iallafall!
[x] du har spytt
- Eh. aa.
[ ] du har knarkat
- Nej, det skulle jag inte ens komma på tanken att göra.
[x] du har sovit i motsatta könets säng
- En maaaassa gånger ;>
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
- ahhhhhh <3
[ ] du har raggat på främlingar
- Vågar inte riktigt sånt :p
[ ] du har kysst en främling
- Som sagt, vi var inte precis främlingar ^^
[ ] du har rökt
- Skulle jag inte heller få för mig att göra.
[ ] du har rymt hemifrån
- Vart skulle jag ta vägen liksom? :p flyttar ju förhoppningsvis snart ändå :)
[x] du har bakat
- En massa med minälskling! Till favoriterna hör pepparkakshuset och kaffekladdkakan (a)
[/] du har sovit utomhus
- Inte en hel natt, nej okej. har bara slumrat lite ^^
[ ] du har åkt bil med fyllon
- Haha, nej!
[x] du har varit full
- eh, ja. inte många gånger dock.
[x] du har varit/är kär
- Helt galet uppöveröronen kär är jag <3
[x] du har saknat någon
- När jag var iväg mest. Saknade jag alla hemma, speciellt Valle, Emmy &Ida. och när jag var hemma, då saknade jag alla från min resa. och mina kusiner!
[x] du har duschat med någon
- (a)
[x] du har badat i havet
- Självklart! ett måste ju :)
[x] du har solat utomhus
- Ett måste det också! Speciellt när man är utomlands (a)
[x] du har solat i solarium
- Ida övertalade mig faktiskt nån gång ^^
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
- Totalt alltså. inte i sträck. ^^
[ ] du har fått blommor av någon från motsatta könet
- :)
[x] du har gett någon blommor
- En ros :*
[ ] du har sett en död människa
- Som tur är inte!

Slutligen tänkte jag kortfattat nämna en del av det som gjort det här året till det lyckligaste jag haft:
Billy Talent 6/2 i Sthlm! med Hampus :)
Flickor på Teknis i Lund!
Dagen då jag fick reda på att jag blivit antagen till ISCA (Lund)
Min födelsedag! som var bra för en gångs skull!
Mitt andra födelsedagsfirande hos Victor
Fina presenter från det bästa tjejgänget!
Sista dagen i skolan innan sommarlovet
Paaaariiiiiiiiis baby!!
Första gången jag träffade Valle (hjärta)
Göteborg med Emmy!
Skolavslutning &student &andra gången jag träffade Valle :)
Midsommar hos Emmy :)
Lövmarknaden!
WEST COAST RIOT! med Hampus, Hampus, Marcus &Adrian!
Sjövärnskåren :)
Sjövärnskårens internationella utbyte till Canada. bäst. någonsin. åh jag saknar det så det gör ont.
En massa tid med Valle (a)
Sailet
Sjukt många finfinare helger med Valle &med Emmy
3 månader med Valle
Valles födelsedag :)
Vår halvårsdag :)
Våra fina tjejsammankomster inklusive julklappsbytet nu :)
Alla julaftnar den här veckan!

Och självklart alla härliga dagar jag fått spendera med Valle, Emmy, Ida, Jocke, Ella, Kajsa, Corre, Emma, sjövärnskårister, internationella, vissa i klassen och vissa teknister och alla ni andra som betyder! Tack för det här året, och tack på förhand för de sista dagarna som ännu inte passerat än. Vi håller tummarna för ett minst lika bra nästa år!

No comments:

Post a Comment