Saturday, December 25

världens lyckligaste tjej!

nu är jag så lycklig att jag nästan spricker.
Det är juldagen, och jag &pappa stod en kvart i morgonkylan (tillägg: det var absolut värt att gå upp klockan sju en lovlördagmorgon för det här) och köade utanför elgiganten så att jag skulle kunna köpa min julklapp till mig själv. Ettusen kronor billigare än jag räknat med. Plockade med mig ett 4 GB minneskort också och har rum för 800 -1000 bilder på min superfina Canon EOS 1000D. En liten besvikelse kändes nånstans när den inte hade någon bildstabilisator, men jag är i full gång att prova runt vilka inställningar som är bra när för att inte få suddiga bilder. Det är myycket nytt och det är så roligt! Den är så fin <3

Bjuder på en testbild, som för övrigt är på min julklappsring :)

Väl hemma fortsatte jag med nästa julklapp till mig själv. Veckorevyn gick ut med att man skulle få 15% rabatt på denna underbara sidan om man skrev in "Veckorevyn" som rabattkod. Det funkade inte för mig men jag tyckte iallafall att ringen nedan var värd 125 kr. Jag väntar med spänning på den leveransen! :D



Ikväll kommer Valle och så drar vi på Emmas 18-årsfest och det har jag redan berättat, men tänkte bara säga det en gång till för att... jag vet inte. jag vet inte heller vad jag ska ha på mig ,fast egentligen vet jag för jag har inte direkt nåt val. lite tråkigt menmen! Imorgon blir det mellandagsrea med favoriterna Ida &Emmy :D

No comments:

Post a Comment