Friday, December 31

Happy New Year!

nyårsafton.
medan många andra kanske har stressat, haft mycket på gång har jag snarare gått och väntat. inte brytt mig om att orka gå ut, och det nyttigaste jag gjort var nog att ta en lång dusch med body scrub och hårinpackning och sånt trevligt. Annars har jag gått runt i myskläder, älsklingströja, lyssnat lite på musik men inte hittat något som tilltalat mig speciellt mycket.

Nu börjar klockan närma sig halv fem, som jag satt som starttid för att börja fixa mig. Outfiten blir alltså korsett, shorts, strumpbyxor (har inte bestämt vilka än) och skjortan/kofta. Och det luktar sjuukt gott från köket och jag är hungrig! Efter maten skjutsar pappa ut mig till Nättraby, vi plockar upp Emmy och åker till Jocke :) och dit kommer dessutom Valle &Herman :) Och vi siktar väl på att ha trevligt och titta på raketerna i stan vid tolv, så vi ses kanske där!
Och efter nyårskyssen vet jag itne exakt vad som händer, men jag vet att både Emmy &Valle bor i mitt rum inatt (A) och det gillar jag!

julklappsbyte med Jocke blir det också, :D nu ska jag platta håret (y)
och kameran ska med ikväll, yääh!

anyways, Gott Nytt År! hoppas ni har en fin kväll och får en bra start på året!


You've been the only thing that's right,
in all I've done

No comments:

Post a Comment