Monday, December 6

happiest in the world



det känns som en ganska typisk måndag, faktiskt.
fysik på morgonen i Aula A, sen håltimme eftersom det inte var någon stresshantering (antar jag, det var ingen där iallfall) och fick träffa min finaste lite (a) och så svenska, där vi såg klart filmen, och snyftade lite på slutet. Vi fick gå när den var slut, typ vid tre, så jag och Emmy gick en runda på stan och spanade julklappar! Och innan jag gick hem sen så passade jag på att fixa sista grejen till Valle hihi. och jag har räknat lite på det hela, och kommit fram till att jag borde klara ut alla julklappsinköp med min budget! det känns bra. även om man får snåla lite.

för övrigt har jag körlektion imorgon, villintealls, inte i det här vädret, men inte mycket att göra åt saken så ska kolla på teori ikväll. Sen så ska jag till gymmet efter skolan också mot mammas vilja, men jag känner att ett pass AfroPowerDance + Core är vad jag behöver.

hehe. fick precis en ledtråd till min julklapp av Valle. något jag tycker om men inte har så mycket av. åh vad jag kommer klura hela kvällen! Dock är jag inte så klurig av mig så jag lär nog inte komma i närheten av att lista ut vad det kanske skulle kunna vara :P

- Dina ögon glittrar, säger du
men
det är du som smulat
s t j ä r n s t o f t

,när du limmade stjärnor
på en låtsashimmel
för att göra mig trygg om nätterna,
när du inte är hos mig.


Bild från igår, HMS Carlskrona

Vad jag hittade bakom dagens luckai min kalender:
En blå peelinggrej till fötter, knän och armbågar...

Vad ni hittar bakom dagens lucka här:
En av de finaste grejerna med att sova med Valle.
Som upptäcktes för några månader sedan när vi var iväg och trängdes i en 80-säng och jag vaknade och vände på mig säkert hundra gånger på en natt, och antog att det var likadant för Valle, som vände på sig varje gång jag gjorde det - men han vaknade tydligen inte. Vilket innebar att han hade puusat på mig i sömnen. och vänt sig och hållt om mig (det brukar han göra)
det tycker jag är himla mysigt.
, en sån sak som får mig att känna mig lyckligast i världen'

No comments:

Post a Comment