Wednesday, January 12

bring spring around,




Ja, jag antar att ni förstår dagens bildtema redan här. :)
Bilderna är från en liten "session" (låter så professionellt ^^ ) med Ida :) ibland kan man känna att man vill förnya sig lite, eller iallfall sin facebookprofil och då är det ju toppen att man har en fin kamera och varandra! jag väger lite mellan den nedre av de översta och en bild som jag inte lägger upp idag, men är ni intresserade så är det den som förtillfället är min profilbild på facebook så då är det bara att kika in där :)

Annars fick jag en sovmorgon idag vilket var väldigt välkommet! Dock resulterade det som vanligt i att jag nästan kom försent, men Emmy kom i princip samtidigt och vi klarade oss bra ^^ Efter en extremt kort svenskalektion placerade vi oss i en grön källarsoffa i en tretimmarsväntan på nästa lektion. Under de tre timmarna klarade vi av lite fysik, bokläsning och lunch, och sen var det äntligen dags för vår första Matte E-lektion! Som inleddes med repetition, bra idé.

Efter att ha slutat lagom tidigt så drog jag ner en snabbis till gymmet, men eftersom den ganskasåvärdelösa skollunchen inte gav så mycket så blev det bara 5 km, men på 27.08, vilket kändes rätt okej ändå. Och sen bar det av till Ida :)

Tänkte bjuda på ännu en bild här, det är ju lite "outfitbild" över det!
och, jag gillar very much min spetströja (a)


Tänkte avsluta med att nämna två fina grejer jag läste i tidningen imorse.
1. Det har fötts en myrsloksunge! På någon djurpark någonstans i Sverige, minns inte var. Och nja, nej, jag gillar väl inte att det är en djurpark. Men! Myrslokar är ju så söta! Minimyrslokar är i vilket fall! (a)
2. Första vårtecknet har visat sig! I form av snödroppar på Gotland, har jag för mig. Och det gör mig happihappi, jag vill har vår! <3

Och till sist så kan jag ju tala om att efter en lång, späckad dag imorrn så får jag besök av minälskling, och det gör mig happihappihappi, om man nu ska vara skalenlig. Det är himla fint, i vilket fall <3

No comments:

Post a Comment