Friday, January 14

two more ways to say, .. .-.. --- ...- . -.-- --- ..-



helt totalt, seriöst, utmattad.
Det har ändå vart en ganska okej dag.
Och jo, igår var min finfina kille här, vilket jag använder som ursäkt för att skippa ett inlägg. Efter gårdagens späckade schema (bortsett från en håltimme på morgonen) så kom vi slutligen hem vid halv fem-tiden och var såå trötta. och hungriga. men vi åt en god räksallad, och så kollade jag igenom italienskan en sista gång och så myste vi och kollade på Vampire Diaries tills det var dags att sova.

Denna dagen har sett ut som så att provet imorse förmodligen gick rätt okej, det var ett par glosor jag inte kunde men jag hoppas att jag klarar mig ändå.. psykologin var självklart trevlig, pratade om Freud :) och sen blev det minilunch (för att undvika håll), och så träning. Och jag sprang 8 km, dock inte så fort eftersom jag inte hade så mycket energi, men på ungefär 44.39. efter en stunds vila (ca 20 min) kände jag av en del humörsvängningar som gjorde mig sådär småledsen och frustrerad (eftersom jag inte kunde hitta någon anledning) och bestämde mig därför för att springa lite till för att avreagera mig lite. vilket funkade bra! tänkte försöka springa 5, men stannade på 4 km. Fick iallafall bra tid, 21.43. Sen kunde jag äntligen fixa mina ärenden och komma hem.

Och väl hemma förväntade jag mig städning, men den ängel som jag vaknade bredvid imorse hade bäddat och prydligt staplat alla kuddar bredvid. och det gjorde mig väldigt, väldigt glad, för jag är så trött man kan vara efter en första skolvecka och allt kaffe i världen skulle inte kunna bota det. Jag hoppas på att räkpasta eller en powernap kan göra mig piggare så att jag orkar plugga en massa körteori ikväll, men jag är så slut att jag nästan behöver något i stil med The Notebook. igen.

(jag känner för att lyssna på något fint helahela kvällen)
och de enda egna bilderna jag hittade att lägga upp var två med love ,kändes inte helt rätt först men ytterligare två sätt att berätta att jag älskar honom är aldrig fel.
<3


It's like an explosion
everytime I hold you,


No comments:

Post a Comment