Tuesday, January 25

what are you hoping for?



ja,det var inte precis lättare att ta sig upp ur sängen idag efter ännu en natt med ett par timmars sömn för lite. Kom dessutom försent till italienskan eftersom jag hade glömt mina skåpsnycklar, vilken fin start på dagen? Nej men efter lite i-val och en i högsta grad oproduktiv fysiklektion var det äntligen mat och det fanns frukostknäckebröd! och så blev det matte där det återigen introducerades integraler - kul sålänge de håller sig så här "simpla". ett snäpp svårare så är det nog kört. igen.

På håltimmen gav jag & Emmy oss iväg till biblioteket och hittade tre böcker om löpträning. Sen tog vi en snabb runda på stan och jag köpte H&Ms egna eyeliner för 30 kr. Snacka om budget? Jag känner mig fattig... Dessutom bokades tid till håruppsättning för balen, trevlans. En sista lektion, fysiklabb där jag som vanligt fattade noll, eller iallafall nollkommasjuttiofem och sen hann jag med att luta mig mot världensfinasteaxel och känna mig sådär, hopplös, i en halvtimme innan jag gick en liten omväg förbi hans busshållplats för en sista hejdåpuss innan gymmet.

försökte skynda mig lite men hann inte mer än 3 km på löpbandet innan afrodansen. Ett tag övervägde jag att skippa afron och springa mer, men nej, att skippa något som jag faktiskt tycker är riktigt roligt, är ingen bra idé. Påvägen hem från gymmet kilade jag in om H&M igen och lyckades hitta en fin axelbandslös bh som jag kan ha till bal &balklänningsprovning. och nu när jag kastat i mig mat &två äpplen ska jag sätta igång med biologiplugg. Jag känner att jag är ute i god tid (prov torsdag nästa vecka) men jag känner också att det absolut behövs.

Så kommer den stora frågan... hinner jag duscha ikväll?
(mamma var supersnäll och köpte hårinpackning till mig idag)
((ännu en gammal bild, förmodligen tycker jag att det är tjugo gånger roligare än vad ni gör. den är iallafall från maj förförra året, klippte mig kort och tyckte det blev för kort. ser fint ut på bilden, men det gör det ju ofta när det är nyklippt direkt från frisören))


you throw your hands up,
you're so damn sick of it

No comments:

Post a Comment