Friday, February 18

almost doesn't cut it

Lov, då.
Dagen inleddes med en riktigt rolig morgon, eller? jag, jag är lite bitter, vilket beror på att jag trodde det skulle bli en bra första lovdag. jag trodde att jag äntligen skulle få andas ut, andas normalt, men nej, varför skulle jag få det? När väl skolan är slut har jag såklart annat som väldigt medvetet förstör min dag. Jag kan, med fullaste allvar, inte minnas en enda dag de senaste fyraochenhalv veckorna då jag har kunnat andas normalt. Inte en enda dag den här veckan. och inte idag. (och för en stund önskade jag att jag kunde våga slå så hårt, att jag kunde spräcka ett fingerben.)

Men till det mer positiva så var det en trevlig psykologilektion och efter det en heltokejlunch, och en hel enochenhalvtimme med mitt hjärta, min älskling, min världensfinaste. Och det kändes inte så bittert, det blir nog bra tror jag. Jag kommer naturligtvis att sakna honom varje dag, men det är bara sånt som får en att växa :) <3
Sen blev det ett skönt, lite segt, pass på gymmet. 8 km på 42.11 plus lite styrka, träffade även på Jocke där, trevlans :) Det är lite sol ute och det är lov.

bild på söten från när han rymde från mig förra sommaren ;)
älskar dig <3


No comments:

Post a Comment