Saturday, February 26

and tonight,



Fin dag!
Fika med Jocke på Lennart's i sådär enochenhalv timme :) sen tänkte jag gå till H&M eftersom jag hade 20% på underkläder, men hittade inte det jag ville ha i min storlek :( Drog till gymmet sen, lite kämpigt och tröttt, men blev iallafall ungefär åtta. och så sådär en tio minuter på en wave, shit vad jobbiga de är! Skönt vart det iallafall. Nu är det mat om en stund, kvällen ska ägnas åt att plugga, fysik mest, och så kanske jag kan pyssla lite inatt (y)
***

jag längtar efter dig, längtar efter dina läppar efter dina smekande händer

jag saknar din doft, saknar dina famntag dina kyssar
längtar efter din närhet värme puls
vill höra ditt hjärta känna den fysiska omöjligheten att vara närmare dig
vill ha en hand i mitt hår en arm om min midja
dina andetag
i
mina andetag
suktar efter din beröring
väntan
bara några timmar
- bara någon dag.

***

I miss you every night when I close my eyes

No comments:

Post a Comment