Monday, February 14

My sweet Valentine,

ahh
Alla hjärtans dag, på riktigt, for the first time. Jag skulle inte säga att det är en nödvändig dag, tvärtom kan det vara lite av en örfil för många som inte har någon att fira med. För de som har någon att fira med, blir det nog mest en förevändning att ha en extra mysig dag. Kanske betyder det mycket för många som inte har så många sådana dagar, jag skulle säga att jag klarar mig finfint utan allahjärtansdag, men tar gärna tillfället i akt att skämma bort min kille lite (a)
Vid den här tiden förra året var jag ensam, eller kände mig ensam, detta året vet jag att jag har allt och att jag har det så pass ofta att jag blivit bortskämd med det. Valle är bortrest från fredag till söndag veckan efter, och jag klagar lite, kanske mest för klagandets skull och för att det känns lite tråkigt nu innan, fast jag vet att lovet kommer försvinna i en blinkning. De cirka fem dagar jag är hemma kommer jag att spendera med vänner, plugg, träning och pyssel och jag kommer förmodligen inte att hinna med allt jag vill hinna med ens. Egentligen längtar jag galet mycket, inte till att Valle ska åka iväg på annat håll men till att kunna pusta, andas normalt, sova länge, använda min kamera turistigt mycket och leva, hundra gånger mer än skolan låter mig göra.




åh, Simon's Cat får mitt hjärta att smälta (fast inte så som Valle)!


Jag överraskade hjärtat med en liten "bakelse" imorse, en groda med ett smileyhjärta på :) Och i gengäld fick jag en extrabra massage, ett par timmars pratande och lite mys, samt middag (pizza) på biljardcaféet :) tack för idag älskling <3
Jag Älskar Dig <3

No comments:

Post a Comment