Thursday, February 17

ofcourse,

lång dag, som alla torsdagar!
med fysik, biologi, matte E, fysik, matte diskret. Matte E är väldigt roligt för tillfället då det flyter som vatten, känns bra! fysiken däremot, går åt raka motsatta hållet, känns inte lika bra. Det blev en runda på gymmet också 7 km fick räcka för dagen. kommer ändå att träna fredag, lördag &söndag också så :) ikväll ska jag ha ännu en dag med mig själv, fast jag ska plugga lite också, italienska, för en gångs skull.

Burlesque var väldigt bra! En typisk film i min smak :) Nu ska jag kolla klart på den tredje Narniafilmen, sen blir det dusch (y) och kanske börja skriva ihop en packlista?

nej, och jag tycker inte om när du blir sur , sa mitt huvud till sig själv'-



I ett hjärtas mörker
finns ett hjärtesljus
som likt stjärnor
uppenbarar en väg
..................att följa
..................att dölja
..................att glömma

mitt hjärtesljus är tusen stjärnor,
men ingen så stark,
som den måne som tynger
- håller fötterna på jorden.

No comments:

Post a Comment