Saturday, June 4

but tonight we daaance

åh vilken kväll!
nu vet jag iallafall varför man bör ha strumpbyxor istället för jeans på sig när man går ut ;)

dagen har vart bra, var på jobbintervju, väntade i solen på Valle (som inte kom), satt hemma tills Valle var klar på gymmet, lite mysigheter :) sen kom Emmy när Valle gett sig av, och vi hade väldigt trevligt och fördrev en del tid, innan det tillslut bar av på klassfest hos Johan! trevligt! och sen lite snabbt tillbaka till mig innan vi gav oss ut till Harrys :) vi var tydligen lite tidiga, men drog igång ordentligt efter en liten stund, shit vilket drag det var! vettig musik och daaansdansdans! och svettigt var det! helt sjukt :p

och jag träffade en hel hög med random människor, haha! och tillslut, när Emmy skulle gå, hittade jag också Jocke! och så hade jag danssällskap en timme till! :) och kom hem alldeles nyss, en aning ont i fötterna men de lever och imorgon ska jag träffa Ida och på söndag ska jag skriva jobbkontrakt och tälta med min älskling och så ska jag träffa Jocke någon dag snart.!

hur bra som helst, bra kväll och jag är glad!

No comments:

Post a Comment