Monday, June 6

' tills mitt hjärta slutar slå,


det här blir om min världensfinaste helg då :)
igår firade jag och Valle ett år tillsammans <3 helt sjukt hur fort det har gått, ändå kan jag inte riktigt greppa det. Dagen inleddes med att jag körde ut till skönstavik och skrev på anställningsavtal (y) och sen vidare hem till min älskling <3 och efter en liten stund blev det att förbereda och packa allt inför kvällen!

vi tog båten ut till ön med små söta hästar, Valle gjorde en fin barkbåt och jag somnade nästan i solen på en klippa, sjukt skönt! sen blev det vidare till nästa ö, där vi satte upp tält :) och badade fötterna och stekte lite, innan det blev dags att fixa mat i form av grillat och potatissallad + paprika ,mycket gott :D och sen myste vi lite och badade! och så, tills det började skymma. Vi gjorde upp en brasa och grillade marshmallows, fikade med lite kexchoklad tills elden brunnit ut :) sen blev det film, Mr.Brooks, vilket var en väldigt bra film, men självklart somnade jag efter lite mer än halva filmen :(

som väntat sov jag inte superbra, trots den lyxiga sängen i form av dubbelsängsluftmadrass, duntäcke &kudde (har nog aldrig tältat så lyxigt ^^) och tillråga på allt blev vi väckta klockan sex av 20 kor som ville slicka på och klia sig mot tältet.. x) så Valle fick ut och jaga kor innan vi kunde somna om igen ^^ sen blev det frukost i solen, lite stek innan vi packade ihop och åkte hem :)

det har vart sjukt varmt hela dagen, vi har dock hållt oss inne, inte gjort speciellt mycket alls :)
tack älskling för en superfin ettårsdag <3 det blev verkligen så bra det kunde bli! och tack för ett underbart år, siktar på många fler <3

No comments:

Post a Comment