Sunday, June 19

på utomlandsäventyr med gänget '

hemma igen då!
skönt, men ändå inte. en vecka i en liten by på ön Samos, heltokej!
har haft sjukt kul, en massa bad, stek, upptäcktsfärder, stadsäventyr, vattenfall, berg, drinkar och massa sånt. :) inte så stor mening att berätta vad vi har gjort, det sammanfattas nog bättre, och syns en del på bilderna :) saknar värmen, vattnet och utsikten mer, och andra saker mindre.
jag är myggbiten, lite smått förkyld och har blivit brun men bränt bikinilinjen ^^
köpte inte så mycket där, bara armband, ring och souvenir, men kan fixa bild på smyckena sen :) har nästan packat upp allt, men haft lite annat för mig, och nu ska jag strax sova; imorgon är första dagen på jobbet, klockan nio. spännande! sen bär det av till Valle efter jobbet <3

känner mig lite fattig och längtar till studiebidraget kommer, dock ska jag i veckan fixa bland annat ny mobil och hårfärg är det tänkt! mitt hår har blivit ganska solblekt, och jag längtar lite till mitt bruna hår :) nästa vecka ska jag äntligen få klippa mig, så efter det! ska se om jag kan få med mig Valle &Jocke på det också :D

det ska bli otroligt skönt att duscha i normal dusch, och framförallt sova i min egen säng. Lite tråkigt väder,men samtidigt lite skön paus från steket :) finns en hel hög bilder på facebook, kika gärna :) blev inte så många bilder på oss som jag tänkt mig, menmen :)
nu börjar allvaret!
sov gott.





No comments:

Post a Comment