Saturday, June 11

it's come to an end,.

så var studenten över, helt och hållet.
Igår blev det att kolla på Ellas utspring, kolla på flaken lite och sen åkte jag &Emmy ut till Sturkö till Ellas studentmottagning :) senare på kvällen drog vi oss tillbaka till stan, hem till mig :) där blev det fix och pepp, och sen drog vi igång med champagne! Ida kom också och vi hade kul, så sjukt kul! vi flummade och skrattade och tog hundra bilder som blev fina och fula och roliga. Vi hade en liten korkincident med den rosa champagnen, men det var så vi kunde skratta åt det efteråt, som spisplattan ungefär ;) och vid halv tolv nånting så blev det utgång!

vi var på Harrys och vi dansade och dansade och jag beställde en hundrakronorsdrink, och vi dansade mer, över hela dansgolvet och uppe på platån och uppe på baslådan och det var svettigt och helt galet kul! och vi kramades med och log mot folk och dansade med folk och hade the time of our lives. en aning mindre roligt var att jag tappade garderobslappen och mina grejer höll på att lämnas till nån utländsk snubbe som plockat upp den :p

Emmy och jag sov hos mig, somnade kring fyra och vaknade inte förrän tjugo i ett. lagom trötta men glada :D liten frukost och så glassiären med Ida, som en sista grej tillsammans. sjukt att jag inte har en aning om när jag kommer få träffa Emmy nästa gång, en eller fem månader? jag tror inte riktigt jag fattat det än, men det känns väldigt konstigt och hemskt, sorgligt eller ja.. inte bra iallafall. kommer sakna henne så sjukt mycket, hon är ju ändå min bästa vän <3

idag har det vart lite fix och packning och städning, fått jobbschemat och så. om två timmar står vi på tågstationen, om tolv timmar sitter vi på ett flygplan till Grekland.








älskar dig <3

No comments:

Post a Comment