Saturday, June 25

Delight and angers

Igår var det midsommarfirande, jag körde till hjärtat och plockade upp Jocke på vägen :) sen blev det att lasta bilen och dra vidare ut till Kuggeboda, trevligt folk, massor med mat, kubb och sånt :)

Jag drog mig hemåt strax innan halv tolv, tackar för en trevlig gårkväll! Det blev att gå upp tidigt idag med, jobb som till råga på allt inkluderade en tipsrunda och ett minidisco, som jag fick hålla i :p ett tiotal barn som är dansglada, fast bara om man kör dansstopp. Det var absolute kids - greatest hits, eller nåt sånt, schlager och 90-tal och annat i samma stuk :p

Nu är jag trött, sjukt trött i fötterna och väntar på bussen till stan som aldrig kommer. Imorgon ska jag spendera en dag och en natt med den finaste som finns <3

Lite bilder från igår blev det visst också :)

No comments:

Post a Comment