Thursday, June 30

this is letting go

helgen närmar sig.!
Igår blev det filmkväll hos Valle med Jocke, vi såg Rango och Unknown, dock blev jag väldigt trött mot slutet, då klockan började bli mycket. sov ganska länge, vaknade några gånger men somnade om igen ^^ sen blev det frukost och lite stek i den sjuka värmen innan det blev dags för lite ärenden. Jag körde in till stan lite före, i en rullande bastu. inte kul att köra bil i den hettan :(

Jag gick en runda till Vero Moda och fyndade lite (sista inköpen på ett bra tag) innan jag skulle till frisören :) ungefär en decimeter åkte av -riktigt skönt! mitt hår känns några kilo lättare, samtidigt som det känns jättekort.. men det växer väl fort hoppas jag :) till sist blev det en runda till Åhléns med Valle &Jocke, vi köpte hårfärg och drog till Jocke för lite make-overs ^^ så nu är vi alla riktigt brunhåriga, dock har killarna lite mörkare färg medan mitt hår fortfarande skimrar lite i rött. känns bra iallafall! nu blir det brunt den kommande tiden.

Om en stund ska jag kolla film med Marabous mjölkchokladcookies :) imorgon är det jobb igen, är sugen på att gå ut på kvällen men det känns inte som det är nån annan som är på :p får väl se vad det blir av min fredagkväll !

Lite stor, transparent skjorta från Vero Moda :)

Fin, blå klänning från Vero Moda :)

Light the way for me

2 comments:

  1. Kan inte du berätta vad det är med din kille du älskar? vad ni har gemensamt osv? :) Sånt är så himla kul att läsa!

    ReplyDelete
  2. Det kan jag absolut göra :) kul att du frågar!
    Det blir i nästa inlägg :)

    ReplyDelete