Thursday, June 2

summer adventures

well, vad hände igår?
jag pysslade lite, och sen blev det att jag körde hem till Valle :) denna frihet att ha både bil och körkort! för att inte tala om friheten att inte ha något skolarbete! iallafall blev det lite mys och sånt, så drog vi igång en film, men den var konstig och Valle var trött, så han somnade ganska fort. Jag var uppe och kollade ett tag till, innan jag också gav mig på att sova. Tyvärr gick det inte lika bra för min del, sov omkring fyra timmar i sträck, och sedan väldigt till och från någon timme till.

jag var alltså ganska trött imorse, men vi kom upp ganska tidigt och vädret var fint :) vi bakade en supergod kladdkaka och satt ute och stekte, riktigt skönt var det! Lite senare åkte vi ner till hålan, jag, Valle, Ville, Steffie, Danne &Niclas och så blev det ännu mer stek, bad och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet! och så simhopp och sånt för de tuffa killarna ;)

och dagen avslutades med fika och lite spelande i solen i trädgården, innan jag körde hemåt. Fick lyxmat här hemma :) nu blir det te och pyssel, ska nog ut en runda ikväll också.

Imorgon har jag min intervju, spännande... sen på kvällen blir det att fira Emmy :D lite trevligheter här hemma och sen klassfest eller annat trevligt innan utgång! yeesbox. jag har förmodligen bränt mina axlar, men sålänge sommaren håller i sig är jag glad och nöjd, livet leker!


No comments:

Post a Comment