Monday, May 30

hard to tell you

då var finhelgen slut :)
Igår vaknade jag strax efter tio, det blev mysfrukost till The Notebook <3 och så dusch och fix!
Jag körde (^^) hem till Valle, vi bakade en cheesecake som blev väldigt god :) och Valle fixade god mat <3 sen blev det film, Limitless, som var ganska bra! och lite mys och mer film, Rio, men såklart somnade jag på slutet. väldigt fint vart det iallafall :)

Idag tog vi en fin sovmorgon, vädret var riktigt fint så vi satt ute och åt frukost och stekte lite :> sen gav vi oss av på utflykt till en sjö i Johannishusskogen, mysigt :) dock blev jag attackerad av myggor och har sommarens fyra första myggbett. Vattnet var kallt men vi tog ett litet dopp iallafall, innan vi åkte hem igen :) vi var lite frusna , så det blev ett varmt bad och sen lite mat, vilket gjorde oss båda väldigt trötta, och vi sov en liten stund innan det blev dags för mig att köra hem.

Om en stund ska jag träffa Ida :) och förövrigt är jag fortfarande sjukt hes och har svårt att prata, lite hostig med :p hoppas på att det går över snart, men det ger mig iallafall en vettig anledning att äta glass utan dåligt samvete, haha.

Imorgon är det skola igen! två lektioner (y) och sen shopping inför Grekland :D åh jag längtar!


Give me your hand and we'll go somewhere

No comments:

Post a Comment