Sunday, May 1

Valborgshelg

Hemma igen. galet stressad som vanligt nu i dagarna :)
Valborg var sjukt mysigt! Det blev att åka båt (typ det bästa som finns, vilken kick!) till en fin ö, där det grillades och pratades och allt möjligt fint med finaste personerna Valle, Emmy, Jocke &Herman :) när klockan närmade sig tio började det bli dags att åka tillbaka, det hade dessutom hunnit bli ganska kallt.. så tillbaka hos Valle blev det skräckis (lite lustig sådan), sen lite mer prat på olika håll och jag &Valle somnade nog vid två!

Sjukt trötta var vi då, såklart, och lika trötta var vi nog när vi väcktes av Emmy &Herman vid niotiden x) så det blev ner och äta frukost tidigt, sen när de hade åkt gick jag &Valle tillbaka upp och la oss i sängen, haha! tog ett tag innan vi kunde somna om, men sjukt skönt var det! När vi vaknade igen framåt tolv blev det mys och frukost nummer två, plugg och ett varmt bad (typ också det bästa som finns) och mer plugg och god mat innan jag blev skjutsad till bussen.

I stan skyndade jag mig ner till Porslinan och hittade Jocke, fick lyssna på ett par nice band, däribland Vapenbröder! (y) drog mig dock hemåt innan allt var slut, har pluggat resten av kvällen men ändå inte hunnit med varken fysik eller matte.. känns bra? måste dessutom duscha innan jag kan sova, får gå rekordsnabbt! Därför säger jag godnatt nu, ska bara plugga liite till sen sova.








































vadå sjukt fin klänning?
måste tillägga att jag tycker det är väldigt roligt att se att mina addiction-inlägg uppskattas och inspirerar ^^ Det gör det mer värt att skriva, både addiction-inlägg och allt annat!

No comments:

Post a Comment