Saturday, May 28

Balen 2011 :)

Så var en av de största och finaste dagarna det här halvåret förbi.
Det var fullt upp hela dagen, kan man väl säga :) blev mysfrukost och sminkning på förmiddagen, sen till frisören vid ett. Mitt hår höll faktiskt oväntat bra trots blåsigheter, men så var det också nästan mer nålar än hår i uppsättningen ^^ ska fixa ett inlägg till med bilder på det :)

Valle kom hem till mig ganska snart efter att jag kommit från frisören (tog förövrigt 1h 45min), och han hjälpte mig på med klänning och underkjol, samt att välja smycken vilket jag hade väldiga problem med själv :p tillslut blev det iallafall pärlhalsband och örhängen med smaragder och diamanter :) och så skulle naglarna på också!

efter det åkte vi ut till Stumholmen, och min klänning tog upp nästan hela baksätet, haha! vi lyckades hitta ett ställe där det läade någorlunda, så där blev det bilder enskilt, i par och i grupp på alla möjliga sätt ^^ och sen skålade vi med champagne hos mig innan vi gav oss iväg upp på torget :)

på torget vart det mingel, och mer bilder, tills det blev dags att ställa sig i kö, och vi hamnade näst först! :) resten av kvällen bestod mestadels av väntetider, mellan måltiderna och innan och efter. Maten var helt okej, och jag fick en vals också :) men personligen tycker jag att tiden före och efter var roligast. När vi kom ifrån Statt drog vi hem till mig och bytte om, och delade på lite mer champagne :) sen blev det utgång på Sliver, trevligt! :) mycket dans och lite.. intressanta händelser, haha! som det ska vara!

Älsklingen sov hos mig, och vi kom inte upp till frukost förrän halv ett. Sedan myste vi lite tills Valle skulle hem, och jag till Hoglands park för att kolla på Vapenbröder, trevlans :) Imorgon är det Mors Dag, glöm inte det! jag ska till Valle under dagen, så vi hörs väl igen på måndag kanske :)
puss!








No comments:

Post a Comment