Sunday, May 22

Sol, grill &halvsommar

Ja, då kommer uppdateringen nu då!
I fredags bar det av till Jocke, party och grillat och en riktigt rolig kväll! :D blev en del bilder, de finns på facebook :) tack till alla som gjorde kvällen så bra, och speciellt tack till Jocke :)
Valle &jag övernattade i Jockes bod, sov väl inte optimalt men dugligt :) sen blev det frukostflum innan vi tog bussen hem till Valle. vi tog vara på det fina vädret och åkte båt ut till en ö, där blev sol, stek, mys och promenad, riktigt härligt! Och så blev det grillat igen, och jordgubbar <3 samt plugg och lite så, mer mysigheter :) vi passade också på att ta en ordentlig sovmorgon till halv tolv ungefär, innan det blev jordgubbs- &kaffefrukost, hur fint som helst. och så titta på resor och mysa tills jag skulle åka hem.

nu försöker jag plugga så gott jag kan, ska klippa och klistra lite och sen fortsätta med biologin. imorgon är det supersovmorgon, tackar vi inte nej till! och efter imorgon, då är det bara en uppsats kvar och sen är min pluggtid på gymnasiet OVER. sweet!
det om det, ha en bra söndagkväll :)




No comments:

Post a Comment