Wednesday, May 4

let it burn

ledig dag, hur skönt som helst!
tänkte ta sovmorgon, dock hade jag glömt dra ner rullgardinen och vaknade således av solen kring åtta. tog mig upp vid tio ungefär, fixade lite grejer och städade bland annat bort dagböcker och annat skräp ur min låsta skrivbordslåda som i princip aldrig öppnas. kom dock på ett smart sätt använda den nu, därav utrensningen :) Kollade igenom lite innan jag slängde det, och jag kan meddela att dagböckserna inte var speciellt rolig läsning, så det var inte precis någon förlust ^^

Gick en runda till skolan för att hämta min plånbok som jag glömt i skåpet igår. så blev det ärende på stan och sånt med, sen har jag suttit och fipplat med projektuppsatsen, källor och grejer, kul. Men jag har vindruvor iallafall, så nu ska jag väl orka ta tag i matten också snart, och fixa till sängen kanske.

För övrigt har jag en hel del träningsvärk, lite från varje typ. I axlarna från afron (nog första gången jag fått träningsvärk av det), i ljumskarna från träningen, i magen från Core och i benen från löpningen. Känns väldigt bra dock :) Här får ni iallafall eldbilderna från Valborg, jackorna får ni se ikväll eller imorgon!
puss.






























tycker verkligen om min kamera :) iallafall när den tar såna här bilder! detta var dessutom första gången jag fick tillfälle att använda TV-inställningen (som inte alls har något med en TV att göra) :)

No comments:

Post a Comment