Saturday, May 7

majväder och mösspåtagning '

vilken dag, ett äventyr kan man kalla det!
psykologi på morgonen, sen hem och duscha, och helt plötsligt kom mamma med ett brev som fick mig att slänga mig på cykeln och sticka ut till posten vid Friskis för att hämta ut mitt körkort :D sen blev det fix och så gick jag iväg och träffade Valle, Jocke och Ida lite snabbt, innan Emmy kom :) vi var hungriga så vi gick till 3G och lunchade, wraps med räkor &kräftstjärtar och chokladlatte :) sen drog vi oss bort mot Törnströmska och träffade på alla möjliga människor ^^
och så blev det att gå ner till Rosenbom, lägga i 5an och ta en massa bilder, innan jag &Emmy gick hem till mig igen :) vi bättrade på smink och gjorde oss färdiga för kvällen, bytte till klackar och tog bussen ut till klassfesten på Hästö! grillning, ölspel med mera, vi hade roligt! :)

Strax innan halv tio blev det buss in till stan, hem till mig en runda igen och peppa lite :) sen blev det Sliver, en massa människor och en massa dans! Valle och Jocke kom lite senare och ja, resten av kvällen var väl dans varvat med vila-fötterna :) sjukt kul hade vi!

idag har jag väldigt ömma fötter, både efter dans och efter folk som trampade på mig x) det var intressant att se hur otroligt kramglada folk blir när de är onyktra och pepp, jag vet inte hur många kramar jag fick igår! men ja, nu är vi ett steg närmare studenten, sådär en tre veckors jobb kvar och någon vecka mer. Idag ska jag få hjälp med fysiken av Ben &Jerry, och för övrigt är försommarvädret på väg tillbaka och det är så jävla skönt.

Det blev lite mer än 20 bilder, och jag kan inte med att välja eller lägga ut alla här, så kolla på facebook istället! :) ikväll blir det bilder på jackorna, och så lite addictions.
hoppas ni hade en lika bra fredagkväll som jag!
puss.



No comments:

Post a Comment