Thursday, May 5

another way of saying,

(jag älskar dig <3)
favorit i repris, från min födelsedag. har den som bakgrundsbild på datorn :)
tänkte dedikera dagens bonus till min älskling <3 då vi firar elva månader idag. helt sjukt galet ofattbart fort, det känns som det var tio månader iförrgår och helt plötsligt är vi ett stenkast från året. och han känner mig så bra, nästan för bra, och jag känner honom så bra. och jag vet att folk tror eller tycker att vi sitter ihop, och saken är den att om vi nu gör det så har vi inget emot det. Jag älskar att ha någon som jag, som tycker om att kramas och som vill hålla min hand när vi är ute och går. Jag älskar att ha någon som ofta förser mig med pussar och som kan och vill visa att jag är hans. Och är han inte allt jag någonsin drömt om, knappt kunnat föreställa mig? Jag har en kille som tar med mig på stan för att kolla på blommor till balen, som följer mig hem, som sover hos mig för att jag inte ska bli mörkrädd när jag är ensam hemma, som säger sig kunna göra allt för mig, och jo, visst gör han det. allt och lite till och han är det finaste som finns, jag är så stolt och jag hade inte haft ens en sandkornsstor förvåning om hela jävla världen hade varit avundsjuk; för det är det finaste som finns, och jag är så sjukt lycklig att jag har det, att vi har det. Om det finns ett öde, så slog det ner som en blixt för elva månader sedan, Om det finns en mening med livet, så är det han, Om det finns något bortom lycka och kärlek, då är vi redan där. Han är the only exception och han är the best of me. Han är sol, måne och tusen stjärnor, är världens alla hav och himlar. Han gör mig hel, fyller upp ett tomrum och han ser rakt in i vad som nu kan finnas inom mig. Han är en del av vi och vi är alla love songs med lite rockkänsla, vi är sockerhjärtan och molnformade bomullstussar, vi är varandras och vi har ett världsäventyr för fötterna. Den bästa tiden är nu och framåt, bättre för varje dag. En känsla som består, ett band som stärks., En kärlek som bor och gror och sätter rötter, som står och slår och bankar, mörbultar hjärtan till varma massor i takt. Taktfasta hjärtan och synapser, som när man gungade tvilling för många många år sedan, och jag snurrar, snurrar runt och tappar bort mig själv,
- i ett vimmel av dig <3

No comments:

Post a Comment