Friday, May 13

puusss

jag fortsätter i glada spår - nu blir det bara bättre!
minälskling sov alltså hos mig igår :) och det blev en hel del vampyrkollande och vi somnade lite sent men ah, har inte lidit så mycket av det ;) italienskan varade inte länge, och hjärtat kom till skolan tidigt och pussade lite på mig innan det blev mer i-val ^^ Psykologin gästades idag av en kille med Tourettes, aspergers och OCD, vilket var väldigt intressant och trevligt :)
sen blev det mat, en runda i solen och så träning med Valle &Jocke, vi tränade ben och det finns en viss risk att jag får träningsvärk imorgon då jag i princip aldrig tränar styrka i benmusklerna. Sen följde Valle med mig hem <3 vi kollade på ännu ett vampyravsnitt och sen låg vi och kramades ett tag och tog vara på de sista minuterna innan han skulle hem <3
världens finaste <3

imorgon blir det upp tidigt igen, strax innan nio ger jag mig av för att roadtrippa med Emmy <3 till Kalmar :D förhoppningsvis kommer vi hem med några shoppingkassar med fina innehåll!
nu ska jag räkna vidare i matten, sen film och den ser jag i sällskap med Kexchoklad Hallon, Blåbär och Banan. mmmmhm :) nice!

No comments:

Post a Comment