Sunday, May 8

blåsigt värre

fin ledig dag :)
när jag vaknade blev det att gå ut och ligga i solen en stund, väldigt skönt :) passade även på att ta lite bilder i vår blommande trädgård, bland annat på körsbärsträdet :) sen blev det frukost, som oturligt nog var lunch i form av stuvade makaroner och köttbullar, inte riktigt det bästa att äta när man precis stigit upp på morgonen (y) Sen blev det fix och så träffa Ida :) vi åkte ut till Amiralen och letade efter bland annat studentklänning, utan någon vidare lycka. Väl tillbaka i stan träffade vi Valle <3 och så blev det fika på 3G och sen ut till blåsiga Stumholmen för lite fotande! två bilder ser ni nedan, resten kommer efter hand ;)

Sedan dess har jag &Valle ätit lite, myst och pluggat fysik och jag har gjort biologi; hjärtat sover hos mig eftersom jag är ensam hemma, GILLA :) imorgon är det skola igen, men ja... det får man väl orka. Snart är det slut!


No comments:

Post a Comment