Saturday, April 30

dancedancedance

tjoho, helgen är i full gång!
gårdagen inleddes med lektioner, lite ärenden till blandannat projekthandledaren, och så träning (har träningsvärk i mina triceps som känns om mord). Efter träningen blev det stan och jag köpte min jeansjacka :):) sen gick jag &Emmy och kollade lite efter studentkläder och annat fint. Jag kilade hem och så åkte jag med pappa ut till Vedeby där det blev inhandlat löparskor, äntligen :D
 
lite senare gav jag mig ut mot Saltö för att fira Ella, träffade folk på vägen och vi blev en mysig grupp :) Det grillades med mera, tills det blev för kallt och vi begav oss mot stan. Utgång blev det dessutom, min första danskväll efter att ha sällskapat med Jocke &Valle till Piraten där det dessutom fanns en del andra teknister och folk, mycket trevligt! :) lite oväntat följde älsklingen med mig hem, mysigt <3 sov som en sten men har ändå vart sjukt trött, hoppas på att piggna till snart!
Idag är det Valborg, jag ska med Valle, Jocke, Emmy &Herman ut till en ö och grilla, väldigt trevligt verkar det bli ;) sen blir det myskväll här hos hjärtat, och pluggdag imorgon. Passar även på att än en gång säga Grattis! till Hampus som fyller 18 idag :D och ha en bra kväll allihopa!
puss.


No comments:

Post a Comment