Thursday, April 14

forever yours,

idag var fin, gårdagen till trots.
började med svenska nationella, gick nog bra.. uppsatser brukar inte vara så stort problem, så skulle det visa sig att det inte gått så bra blir jag besviken :p När det var klart gick jag &Emmy och levererade vår projektuppsats till vår handledare, hoppas att han blir imponerad!

Valle och jag gick sedan till Teboden där jag blev bjuden på fika, eller vad man ska säga ^^ Latte blev det iallafall, och så fick man kaffechoklad till <3 och där satt vi en stund, mysigt var det! sen blev det en runda på stan också, Valle provade kavaj och jag letade strumpbyxor till morgondagen (morgonkvällen, kan man säga så? kvällen imorgon, alltså). Är hemma och har ätit lite, samt pusslat :) och shit, jag fyller år om några timmar? hihi. ja, imorgon blir spännande. minst sagt!

lite bilder från idag :)








































Until the end of time <3

No comments:

Post a Comment