Tuesday, April 26

drowning

ahhhh. sådär i all hast.
fullt upp idag, lektioner och körning och stan och gymmet och modevisning! Ja, körningen gick ganska bra faktiskt :) läskigt dock att det är sista lektionen! Gymmet var nice, får se om det dyker upp någon träningsvärk imorgon.. har för övrigt märkt att jag har ont i ena skuldran på sista tiden, undrar om Valle har smittat mig där? ;) Och modevisningen var spännande och rolig och hur fin som helst! får se om det kommer lite bilder därifrån :)

Jag har kommit hem och ätit och gjort något teoriprov (gick inte riktigt lika bra som igår) och nu har jag sådär tvåochenhalv timme på mig att fixa färdigt psykologin. Har fått in enkäterna till stresshanteringen dessutom så borde sammanställa det... Och imorgon bär det av på studiebesök på Barsebäck, hemma sent då också! ah, jag blir galen! åter till pluggandet.
(har några addictions den här veckan iallafall ^^ )

No comments:

Post a Comment