Thursday, April 7

tio månader senare, iloveyou

Vi försökte oss på att baka "mariabollar" igår.
De såg inte riktigt ut så här...
inte en av våra succébakningar, måste jag säga :p
Nu är jag alltså hemma igen :) Kan underrätta mina kära läsare om att halkan inte var alls så farlig som jag befarade (vågade inte riktigt lite på alla andra när de försökte övertyga mig om saken). Det var ganska roligt, och i det gick ganska bra också faktiskt :) Så efter halkan kilade jag hem genom regnet; strax därefter kom även Valle och vi gjorde lite mat, myste och fördrev tiden tills vi kunde åka ut till Listerby vid halv tio ungefär. trötta var vi, det blev lite mys och så och sen somnade vi och sov gott :)

Jag sov väldigt bra, vaknade inte på riktigt förrän vid halv tolv, när minsöt puffade på mig ^^ Och jag kände mig vaken, glad, pigg och UTSÖVD. det är inte ofta alltså! sjukt skönt var det! Vi inledde dagen med mysfrukost och kortfilm, och fortsatte med pluggande, mys, dusch, matlagning, bakning och mer plugg. kan ju tillägga att maten blev betydligt mer lyckad än bakningen x) Efter Gulliver's Travels somnade vi, sov visserligen gott, men jag var ändå galet trött imorse när jag skulle upp kvart i sju. inte så konstigt kanske?

Fick tillbaka ett dåligt biologiprov, men som tur är ska vi ju ha ett till... labben var hur soft som helst, leka lite med sinnena ^^ Sen gick jag &Freja till matsalen, jag hann med en stor kopp kaffe innan "maten" (knäckebröd) och sen blev det två timmars matteprov och min hjärna var en degklump efteråt! Matte Diskreten orkade jag inte med, jag &Valle satt mest och väntade på att få sluta.



Ikväll är det psykologi som gäller, imorgon projektarbete.!
Har sett en del fina saker som jag vill köpa, men då förköpsbiljetter till studentfesten också är fixade nu känner jag mig ganska fattig... eller ja, snål iallafall. och för fattig för en jacka eller en tröja och hårspännen.


tio månader nu, tio och en dag, och hjärtat slår hårdare och fortare än någonsin förut.
Allt för dig, alltid för dig, mitt hjärta <3 jag älskar dig <3

No comments:

Post a Comment