Thursday, April 14

and,

(och så kunde jag nämnt att älsklingen följde med mig hem en stund innan han skulle ta bussen, det var fina ord, pussar och bortgnuggat smink från mina kinder, och en jag-älskar-dig-så-mycket-att-jag-inte-vet-vart-jag-ska-göra-av-mig-själv-och-hur-jag-ska-hantera-det-känsla, som gjorde det svårt att släppa taget för att jag älskar honom så sjukt jävla mycket, och det är så galet fint, det vi har och han, han är det finaste som finns och vart hade jag varit nu utan honom? ingenstans. istället för ett ingenting har jag en kärlek som är så stark att den skulle kunna krossa vadsomhelst mellan fingertoppar, vi är det finaste jag har och jag älskar att det är så, jag älskar honom över allt annat tänkbart och otänkbart, till oändligheten och bortom och tillbaka,)

nu ska jag gå och bunkra inför morgondagens festligheter :)
hinner nog slänga in ett inlägg innan jag försvinner ut till Jocke!
puss.

No comments:

Post a Comment