Monday, April 18

well,

HEJ
jag är hemma! och jag har ägnat en del tid åt att fixa med min nya dator, flyttat över allting och så :) great! Ja, då vill ni kanske veta lite mer om helgen.. eller så vill ni inte det, men jag kommer att berätta iallafall ;) Ska fixa några bildinlägg som kommer publiceras senare under kvällen, lite roligare kanske :)
nå, jag ska börja med att tacka alla som kom till Jocke för att fira mig i fredags, däribland Valle, Emmy, Ella, Kajsa, Emma, Ida, Peter, Herman, Marcus (och Jocke såklart) med flera, samt tacka så mycket för presenterna (a) Och jag hade väldigt roligt en stor del av kvällen! Sen slutade det väl inte riktigt som vi tänkt oss, men det var väl inte meningen ändå.
Lördagens Musik Direkt var toppenbra! Jocke var väldigt duktig, och Divided By Nine och The Dots var såklart tippade personliga favoriter utöver Jocke :) Sen fick jag en mysig kväll med min älskling <3 och söndagen spenderades på olika avdelningar på sjukhuset!

Söndagkväll blev grillning hos hjärtat, och idag har det vart bankbesök, körlektion och STEK &stan med Ida, Emma, Jocke, Elias, Rebecca med flera! huuur skönt som helst, vår på riktigt! Ikväll blir det plugg, körteori och stresshantering och imorgon ser jag fram emot aspöcykling och gym, hoppas på att jag kan vara med på afron ordentligt också!
Ja, jätteutförligt var det ju inte, men jag överlåter resten av berättandet åt bilderna. bara en sak kvar, lite tribute till den finaste människan som finns.




Och har jag inte den finaste killen som finns? Som står ut med allt jag har för mig, som bär mig när jag har ont - till bussen och halvvägs från porslinan, som sitter i tre timmar på akuten med mig och slopar sina planer för dagen, som stannar en extra natt, som ger de finaste presenter, som är den finaste som finns på alla sätt som finns, och uppskattar mig utan att jag behöver hålla tillbaka eller dölja något. Som tar hand om mig, både när det behövs och inte, skämmer bort mig och älskar mig, och jag kan inte be om mer, han är allt och mer och så otroligt vacker överallt, utan och innan och jag älskar honom, jag älskar honom så sjukt mycket, och han är allt jag vill ha och alltid vill ha, det finns ingen annan och inget annat, det finns bara vi <3

No comments:

Post a Comment