Saturday, April 23

nothing feels like home like you, babe

fredagen bjöd på fina äventyr!
dagen inledes som vanligt med solstek på gården, sen blev det att köra ut till Listerby där jag busade lite med Valle innan vi packade lite fika och begav oss. Första stoppet var Lindö, vi klättrade i torn &träd, promenerade, såg en kungsfågel och låg i solen :) Lite senare gav vi oss vidare till ett par andra fina ställen, en strand, en hamn med en pir och havsutsikt. Det var riktigt fint väder, varmt och skönt och vi var nog ute till strax efter klockan 6. När vi gav oss hemåt hade det dock blivit lite kallt att åka moped, så väl hemma tog vi ett välförtjänt varmt bad, sjukt skönt! Så blev det god mat och trippelavsnitt med Vampire Diaries och toblerone. trötta var vi sen, men vi hade himla mysigt <3

Imorse vaknade vi ett par gånger, fick inte riktigt sova ut, men det var inte så farligt. Pappa kom och plockade upp mig vid lunchtid, sen blev det en runda på stan och jag provade säkert femton klänningar utan vidare resultat. Dock köpte jag mig ett basic vitt linne (nederst) och lade undan en finfin tröja till på tisdag. Jag har slutligen öppnat den gigantiska chokladasken jag fick i födelsedagspresent av Herman, riktigt fin var den! goda saker. Nu väntar jag på god mat, sen ska jag nog träna lite och duscha, och plugga ikväll.

Imorgon blir det att hälsa på Victor &Camilla, ses fram emot! :)
åh, en veckas lov till hade inte vart fel alltså! och jag fasar den dag då det fina vädret försvinner, det har vart fint så många dagar nu att det känns som regnet står runt hörnet.. men det verkar dröja iallafall. Våren är finast ändå.!





No comments:

Post a Comment