Monday, April 25

sugar sugar

Så var lovet slut. sorgligt men sant.
Jag körde till Karlshamn igår, fick med mig Valle också :) och så var vi och tittade på Victors & Camillas nya lägenhet, hur mysig som helst! och världens utsikt dessutom. avundsjuk? njaaaaa
Blev lite fika också, och jag och mamma fick försenade födelsedagspresenter i form av varsitt presentkort! Mitt var 300 kr på H&M, blir man glad eller? superglad! När det var dags att köra hem hoppade jag av hos Valle, vi ägnade kvällen åt god mat, Vampire Diaries och andra mysigheter :) <3

Och imorse när vi gick upp var det varmare än det vart på hela lovet tror jag, hur skönt som helst! Vi gjorde frukost i form av juice samt flingor med mjölk och jordgubbar och satt ute i solen :) sen blev det lite mys och pluggande, innan jag åkte in till stan för att träffa Ida. Vi gick till Glassiären där jag lade märke till att man kan köpa barnglass (lagom glass i en liten strut för 15 kr). Lite synd att man går miste om de goda strutarna, men det är iallafall mer prisvärt, anser jag. Och vi satte oss och stekte på Idas gård, skönt dock svettigt och med värmeutslag som resultat för min del, hoppas dock på att de lägger sig tills imorgon.

Till sist blev det ett besök hos Ella för genrepetition inför modevisningen imorgon, spännande!
Jag har gjort några körteoriprov, känns ganska bra.. nu ska jag fila lite på psykologiuppsatsen som har deadline imorgon, och oroa mig över alla andra hundra saker jag har att göra nu i dagarna.

(bilden tillägnar jag Valle, mitt sockerhjärta <3 )


angels show up in the strangest of places

No comments:

Post a Comment