Thursday, April 14

new, old and borrowed

yes, då vart det äntligen dags för lite nya addictions till listan!
Jag har lyssnat så sjukt mycket på Destroy Rebuild Until Gods Show de senaste veckorna så jag är nästan trött på dem.. men nej, inte riktigt! de är sjukt bra, men nu vill jag lyssna på lite annat. Och det här får ni ganska sent på kvällen, då jag sitter och inväntar tolvslaget till min födelsedag, -baraföratt. jag gör alltid det. vill se vem som är först också, men jag kan nog gissa ;) och förmodligen kollar jag på Zorro eller något sånt.

här kommer de då!
Första ni får är en låt från Sum 41s nya album, helt okej skulle jag vilja säga, det låter precis som de ska låta iallafall, även om det inte var många låtar som jag fastnade för jättemycket.. inte när jag satt och koncentrerat lyssnade igenom dem iallafall, som bakgrundsmusik lät de faktiskt väldigt bra. Anyways, den här låten fastnade jag för:
Sum 41 - Sick of Everyone

Ja, de andra låtarna är inte lika nya, men ändock bra och värda att lyssna på!
Denna är visserligen från ett kommande album, så den är väl ganska ny ändå. Bra iallafall!
Här får ni en med Alexisonfire, de har sina guldkorn måste jag säga :)
Alexisonfire - The Dead Heart

Och sista låten började jag åter lyssna på efter att av Hampus ha uppmärksammats på sångaren,. av vad jag har lyssnat på deras musik har de inte jättemånga bra låtar; jag har sådär en fem stycken som jag lyssnar på. Här är en, tillfällig favorit med 30 Seconds to Mars:
30 Seconds to Mars - From Yesterday


det var alltså mina örhängen den här veckan, får se om det dyker upp något nytt!
det har ju släppts fler band till Metaltown, de kan nog vara värda att lyssnas igenom :)
här är spellistan inför Metaltown 2011
yesbox.!

No comments:

Post a Comment