Monday, April 11

puss

fin dag :)
vaknade alldeles för tidigt efter att ha sovit lite halvtaskigt, så gick upp för frukost vid halv tio - lite tidigare än tänkt, då jag inte började förrän halv ett. ^^ Det visade sig dock att jag skulle få oväntat trevligt besök, då Valle tittade förbi en stund senare :) <3 det blev lite prat och mys och sen fick vi helt plötsligt bråttom, eller ja, Valle fick bråttom då han började tidigare.

Första lektionen var stresshantering med yoga och qi gong, därefter blev det håltimme som spenderades med hjärtat <3 och sen en kort biologilektion med fina Emmy :) innan jag gick ner till stationen för att invänta mamma. Vi har nu ätit goda färdigsallader från Ica med räkor, och jag har fått kaffechoklade :)

För övrigt ska jag ta ledigt ikväll tror jag, kolla på film och ta det lugnt. Inget som behöver pluggas akut iallafall, mest uppsatser för tillfället och det är skönt. det om det. inget speciellt idag!
puss på er.



Baby, you don't wanna know.

No comments:

Post a Comment