Thursday, April 21

äventyr, äventyr! och flashbacks.

Ja!
Grillkväll på Saltö var det, mycket mysigt och trevligt folk! Några bilder finns nedan, fler finns på facebook som vanligt :) Dock blev det ganska kallt vid nio-tio (tyckte jag iallafall), men som tur var fick vi skjuts tillbaka till stan. Valle &jag tänkte se en film, men somnade ganska snabbt.
När jag vaknade imorse (onsdag) hade jag sjukt mycket träningsvärk från gymmet, och grymt ont i hälsenan efter afron, en aaning jobbigt att ta sig upp ur sängen. Vi var lite slöa ,men framåt eftermiddagen tog vi en runda på stan, banken och lite annat :) och sen blev det att mysa lite :) Efter att vi ätit stack vi till Emma, där det efter hand droppade in en hel del trevligt folk, däribland Ida &Jocke! Och tillslut drog vi till Stars and Stripes, och lite senare till Harrys/Sliver -utepremiär för mig alltså! ingen sensation, kunde vart roligare och vi kunde gjort det roligare. träffade dock lite folk där, alltid trevligt :) och såg folk... Ida och jag drog hem strax innan ett, så nu är det väl bara att sova.
Imorgon är en pluggdag.

Valle får jag träffa igen på fredag, får se vad den dagen har att bjuda på! Fick dock ett otroligt fint och gulligt sms innan som gjorde mig väldigt glad <3 jag älskar dig <3
anyways, dags för mig att säga godnatt.






No comments:

Post a Comment