Thursday, August 23

(I live for this, but I'd die for you)

en torsdag som känts som en lördag, oklart av vilken anledning. dagarna flyter mest ihop nu, vet bara att det snart är slut, att det snart är dags att kasta sig in i verkligheten och allt vad det innebär.
 
som utlovat inleddes dagen med en löprunda på 6,3 km. hade förengångsskull frukost i magen, men hindrades en del av en ganska ordentlig motvind längs vissa sträckor och hämmades lite av skoskav och hunger mot slutet. Lyckades ändå få en bra tid och snitthastighet, och det är ju det som räknas :) hoppas dock på att det blåser mindre imorgon, då jag hade tänkt mig minst 7 km.
 
har resten av eftermiddagen druckit gott kaffe, vart en runda på stan och träffat Ida :) jag hittade en kupong i tidningen med 20% rabatt på Vero Moda och var naturligtvis tvungen att använda den, så med mig hem följde en riktigt snygg liten jacka i kavajliknande modell, med svart skinn och spets. shoppar inte träningsgrejer förengångsskull, har dock planer på att göra det när jag kommer till Lund ;) avslutade dagen med 80 min styrka + stretch, med fokus på mage, riktigt skönt. Träna bort träningsvärken ;) är sådär härligt trött som igår, så ska strax sova.
 
har också fått ännu ett miniprojekt i huvudet, som börjar med att jag (också i Lund) köper lösa nitar. Lite bonuspyssel som jag tror kan få riktigt bra resultat!
 
Till sist bjuder jag på en låt som jag, av oklar anledning, bara inte kan sluta lyssna på.
den är... fin, på något sätt.
Breathe Carolina - Gone So Long





No comments:

Post a Comment