Sunday, August 26

a heartbeat closer,

har haft en sista helg, fina dagar med de finaste personerna.
En fredagslunch med Emmy &Ida på Stars&Stripes, en fredagkväll med grillning &film hos Jocke, kräftskiva &mys hos Valle en mätt lördagkväll och äte lite och umgås med bästa tjejerna en söndagkväll. hade inte kunnat bli mycket bättre än så. är nöjd och säger hej för sommaren!
 
har också tränat mitt sista pass på Wellness för iår, passade på att prova BodyJam innan CX, och det var faktiskt riktigt roligt! lite synd att jag inte provat det innan, fast å andra sidan tror jag att det är ett pass som blir roligare om man inte går på det för ofta och gör precis samma rörelser varje vecka. men det var härliga pass iallafall.
 
väskorna är packade och det är inte ens tolv timmar kvar tills jag åker hem. eller tillbaka. tillbaka hem? åker från ett hem till ett annat, men det sägs att home is where the heart is, så jag antar att hem är Lund under resten av året, för där finns mitt hjärta även om mina tankar alltid finns med mina finafina vänner här hemma. hemhemma, då.





Jocke, Emmy, Ida. världens finaste, ni betyder allt och jag kommer att sakna er! <3

2 comments: