Wednesday, August 22

makes you stronger,

har haft en alldeles helledig dag hemma. fixat lite ärenden och viktiga saker om csn, adressändring och kurslitteratur. vädret var ganska skiftande, men dög ändå bra för en promenad!
Fick dessutom min lön idag vilket innebär att sommarjobbet officiellt är över för iår. ganska skönt att veta att jag har resten av vecka att vara ledig innan det är dags att åka tillbaka till Lund.
 
Var på ett BodyPump-pass som var riktigt härligt, fick verkligen kämpa, och det är ju inte helt fel! Efter lite bonusträning och stretch blev det hem för en proteinkick med keso, banan och hemmagjord müsli, och så proviva till det. är sådär härligt trött som man bara blir av kvällsträning, jag älskar den känslan! det är som en försäkran om att man kommer att sova både gott och länge.
Därför blir det nog kvällsträning imorgon också, dock inte pass, men inleder dagen med en löprunda, lite längre sträcka den här gången!
 
Inom en timme kommer jag nog att ha somnat så.. gonatt. hoppas ni kommer sova lika gott som jag!




No comments:

Post a Comment