Friday, August 17

nothing really matters when you're dancing '


så, här är min nya tatuering! antar att ni redan sett den på facebook, men skulle det vara så att någon har missat det så, varsågod!

har jobbat klart för veckan och ser fram emot ett par dagar med träning precis när och hur mycket jag vill. Körde en kortare löprunda imorse, och konstaterade att det nästan är för varmt för att springa på förmiddagen. Efter en fika på stan med mami och en liten stund med Ida tog jag mig till gymmet för ett efterlängtat styrkepass -vilket jag inte haft på flera veckor. ...gick sådär. blev avbruten efter knappt halva av någon som ville byta telefonnummer och ringa och träffas både här och i Lund; obekväm situation som ledde till att jag bara stretchade lite snabbt och gick därifrån.
Min träning är som min frukost - jag vill inte bli störd. iallafall inte av folk jag inte känner överhuvudtaget. drar mig också lite för nästa träningspass.. tänker nog satsa på tidiga morgnar eller sena kvällar, mindre folk, mindre risk.

Har också efter mycket om och men adressändrat. Tog några samtal till adressändringen och kommunen, men nu är det iallafall gjort! fick dessutom reda på att vi inte bara bor på numer 18, utan på 18A (tydligen något som bara kommunen visste). Så om ni väldigt gärna vill skicka brev/post/vykort till mig så är det min adress på Ällingavägen som gäller frånochmed 27 augusti.


hoppas på att ha mer tur med kvällen än med resten av dagen, men planen bådar gott iallafall! Utgång med Emmy, det kan väl inte bli annat än bra :) och ett tips - de första svenska äpplena har kommit, och de är fantastiskt goda!

No comments:

Post a Comment