Saturday, May 26

dance nights, reload. '

fantastiska och händelserika solskensdagar.
det här blir en sammanfattning, sen kommer mest tankar.
strandtemat höll vi igång hela veckan med Lomma i tisdags och Bjärred i torsdags. I onsdags hade jag solpaus för att vänta på paket från UPS med mina jeans (gick efter mycket om och men) och passade på att träna ett skönt styrkepass + styrkeyoga (fortsättning). Igår körde jag en riktigt produktiv dag med tidig morgon, städning, träning i form av Afro och GympaXStång (som gav brutal träningsvärk i alla mina benmuskler). Sen sista mötet i personlighetsbedömningsgrejen, och så handla på vägen hem innan dusch. Fortsatte med att baka cupcakes; cream cheese-&hallonfyllning med citronfrosting. Fick alltså äntligen använda några av mina födelsedagsgrejer, och resultatet blev både fint och gott :)

Tog mig till Vanda efter lite fix, där det blev förförfest med Lunds bästa tjejer :) förfesten till avslutningssittningen med klassen var utomhus på Blekingska, i solen! Och sittningen , som hade skolavslutningstema, var även den utomhus vilket var riktigt fint. God mat, bra sällskap och mycket sång, innan mellanfest och utgång med en massa dans. Helt klart en lyckad kväll. även fast den inte slutade lika bra var den överlag så bra att det tåls att bortses från. jag är nöjd!

Vaknade tidigt och galet trött, men piggnade till lite under brunchen :) vi lagade massa gott, scones, pancakes i tre sorter, potatissallad, en magnifik tårta och mycket mer! Riktigt roligt och gott, fast jag kunde inte äta så mycket när vi väl fick sitta ner. Efter brunchen var det sexa, alltså häng med jobbargänget och öl. väldans fint :) och så har jag avslutat med lyxmat hos min oneandonly, och fina bilder från igår :)
det om det!
tar nya tag för resten, det här får vara en händelsesammanfattning, helt enkelt.


No comments:

Post a Comment