Tuesday, May 1

we're not at the end, but we already won '

första Valborgen i Lund. solen värmde och brände hela dagen och vi hade det helt enkelt bäst. jag, Vanda &Edwin var där vid nio och hittade en fin plats för filt &frukost. och lyckades hitta folk från klassen, folk från min gamla korridor, och så hann jag med att spendera soltid med fina Ida, Hampus och hjärtat <3
efter många timmar i parken var jag supertrött och cyklade med Valle hem för senlunch och powernap, för att samla nya krafter inför kvällen. senare mötte jag Vanda till en fest, tappade bort henne mot slutet (vilket är en helt annan historia) men till sist hade vi mött upp Malin och bestämt oss för att Sydskånskas klubb var bästa på Tegelbruket. De spelade baltisk musik och det var sjukt mycket drag, mycket folk och vi hade så galet kul! supermycket dans och pepp och fint :)
när de nästan stängde cyklade vi till efterfest hos Joel, och träffade fler från klassen och annat trevligt folk, och fick ett bra avslut på kvällen.

det var en fantastisk soldag och en underbar danskväll och på det stora hela var det nog den bästa Valborg jag haft.

idag har jag läst ute i solen och jämnat ut min bränna till två röda axlar, ätit pannkakslunch med Valle och så cyklade vi på shoppingrunda. Skor, shorts &tröja till Valle och två krukor + 18 liter blomjord till mig. minns ni bilden på våra sockerärtor när de precis börjat växa efter påsk? vänta bara tills ni får se dem nu!


imorgon är det tillbaka till allvaret då vi kickar igång projektarbetet.
och så blir det lunchfika med mami. fintfintfint &sol.
<3





finaste valborgssällskapet!

No comments:

Post a Comment