Saturday, May 12

keep me safe,

äventyrsfyllda molndagar.
Jens kom förbi med vin på eftermiddagen som skulle vara till kvällen, men där något glas försvann med en gång. det var grillfest och Valle kom över, vi åt god fläskfilé och grillad majskolv och sen vart det mingel och jag bjöd på en väldigt uppskattad kaffekladdkaka dekorerad med toblerone och strössel.
och när klockan passerat midnatt cyklade jag bort mot Nova i sällskap av Jens där det klättrades och skruvades och halades, vi lämnade fynd och klättrade längst upp i en byggställning och tittade på nattmolnen.

idag tog jag tåget till Malmö för att träffa Hampus :) jag tänkte köpa nya jeans men fick höra att min modell slutat säljas och därmed nyligen reats ut för 60 kr. Vi gick för att hitta Ben&Jerry-caféet men insåg att de bytt ut det mot Subway. ingenting gick riktigt som det skulle men blev rätt bra ändå.

nu väntar jag på att höra av hjärtat och få ett vackert slut på en alldeles fin helg.


No comments:

Post a Comment